College times in London?

Inte ofta jag tar bilder på mig själv längre ^^ Så det blir en bild från min weekend på Marriott i London.

Aah, men HALLÅ på dig bloggen.

Jag har kollat upp lite kurser på West Thames College som ligger rätt nära. Det finns blandannat en kurs jag skulle vilja läsa inom turism/cabincrew//business. Den är på ett år, heltid. Well, 16 timmar i veckan. 
Bakom skolan med campus ligger det också ett tillhörande dagis, vilket skulle passa bra de dagar som Alok jobbar! Jag känner mig liiite splittrad än så länge av några få anledningar.. Men det hade ju vart en sån himla kul upplevelse!! Behöver nog inte ens tillägga mer där.

Jag precis ansökt, så vi får väl se vart det tar vägen :) Om det finns EN terminskurser i liknande ämne, så gör jag hellre det! Ska ringa dem på måndag. ♥♥♥♥♥ times 100 eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Vad spännande! Kul att se vad det blir. Och att söka i sig är ju spännande. Håller tummarna! Du är ung och har livet och tiden framför dig. Ta de möjligheter du får och som du gillar.

2013-05-17 @ 23:11:18
URL: http://akker.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...