Återhämta sig på ett busy vis.

Jag börjar återhämta mig nu.
Tidigt imorse stack jag och Ollie till parken med våra kompisar.
Och nu i eftermiddag var våra landlords här med deras barnbarn. 
Keeping myself (And Olivia) busy. Även om hon kanske inte fattar att det är "tomt" hemma nu.

Jag tycker det är så tråkigt när man BARA pratar BARN. Det är verkligen inte HELA livet, även om det tar upp ungefär hela ens liv. ^^ Det kan vara väldigt skönt att komma ut, och prata om precis allt annat.
- Jag har en sån kompis här, som jag fann på internet. Hon bor till & med på gatan brevid oss.
Stephany, guldrosor till henne. ♥



Jag & min underbara, i Goa :)

Kommentarer
Postat av: Aida

Jävlar vilken snygg tjej! :D

2013-05-16 @ 10:26:07
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...