London weekend

Det bästa är fan att resa. Vart det än är. Om det så bara är gatan ner- sålänge det är med holiday känslan man går hemmifrån så kan det la inte bli bättre!? ;)

Vi var på Marriott 5 stjärniga hotell i Westminister. Rekommenderar det aboslut om man vill lägga pengarna på själva boendet! :) Vill man inte det så är det rena skitstället. Man vill ju lägga det på shopping I guess!? Men ack så värt det var för mig. Vi badade, bastade, gick på spa och hade det allmänt holiday. Vi åt lunch i stan och valde att käka middag på hotellet. Sen somnade jag med ett sött nattplagg som jag aldrig annars har tid att ta på mig, och sov en hel natt utan avbrott. Guldvärt. Tack för det TJ :) 


Just nu väntar jag & Alok på att 10-15 arbetsdagar ska passera. Sen får vi se vart i världen det bär av ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Vad härligt det ser ut!
Kul med semester i sin egen stad :)

2013-03-29 @ 10:42:41
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jga älskar också att resa :D

2013-04-05 @ 10:30:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...