En inte så påskig påsk!

Glad Påsk :)
Vi har inte firat det alls what so ever. Det är ju bara jag här som firar det och vet hur det funkar. Olivia förstår inte mycket av det så jag lämnar det till nästa år! När hon kan få leta påskägg osv.

Hade jag vart i Sverige hade det nog vart annolunda, då kommer det ju naturligt att fira med påsägg, ris, mat mm. Men är man ensam och ingen av dem man bor med firar, så känns det bara.. konstigt. (När Olivia ändå inte förstår menar jag).

Vi har vart i parken med vår kompis istället :) Och snart ska vi alla äta gott.
Dock inga ägg med mayo, rom & räkor! 

Igårkväll framför Come Dine With Me. Hon gillar det lika mycket som jag :) ♥
Finns inget bättre än en happy baby! Finaste Olivia.

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Men söötnos då!!
Vi firade inte heller påsk direkt, barnen fick leta påskgodis men det var allt :)

Haha ja det blev verkligen en busy day, men en trevlig sådan :)

Svar: Nee, men jag antar att påskägg räcker gott o väl när man e kid :DFirar dom i Spanien med ägg osådär också? Här letar man små färgglada ägg och lägger i sin korg. I varje ägg ligger det choklad eller en present av något slag! :)
Trees

2013-03-31 @ 10:59:34
URL: http://carrosungar.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...