Dö-dyra kort och en Indienresa!

Vi var ju på en photo session med Olivia. Well, vi sprang dit i regnet och tog bilder i studio, både med och utan bubblor i luften. Efter detta gick vi hem och väntade ut tiden. Vid 5pm åkte vi tillbaka med Alok och då kom priserna upp på bordet. 4000 för en tavla. 10.000 för ett paket med några tavlor och en fotobok-grej. WOW.
Det var och ÄR inget vi väljer att spendera våra pengar på. Vi sparar hellre ihop en resa för det!
Och det måste ju finnas billigare fotografer än så? ^^

Appropå att spara pengar det så iväntas en Indien resa i år. Vi väntar bara på våra VISA nu :') Vilket dock kan ta upp till 4 månader. Den som väntar på något gottit... ♥

Vi skulle åkt 2011 men då var jag ju gravid, och eftersom jag inte tagit 12-års vaccinet för Påssjuka, Röda Hund och Mässling, avrådde dom oss från att åka. Nu är jag inte gravid och Olivia har fått sina poliovaccin, så nu känner vi oss redo :)

Några moments från morgonen! :)

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Annars måste det ju finnas bra fotografer :)

Svar: Ja, ändrade nu haha, för det var det jag menade :D kramis
Trees

2013-03-18 @ 17:20:16
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så himla fin blogg du har, älskar den! Jag älskar London och ska flytta dit då jag studerat klart i skolan:)
Men jag har en fråga, jag ska till London om 47 dagar och jag undrar om du vet nått ställe i London(vid Oxford street hellst) där man kan köpa någorlunda billiga converseskor? Kram:)

2013-03-18 @ 22:55:12
URL: http://aflar.blogg.se
Postat av: Annica

Shit, maj gadd vilka priser! Hade också hellre rest för dom pengarna! Kul att ha en resa att se fram emot!

Svar: haha eller hur, löjligt!! JA såklart man hellre reser, om man måste välja :)
Trees

2013-03-19 @ 09:23:05
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Karolina, mamma till My

Men shit ad dyrt! helt sjukt ju!! ni har ju redan sp mycket fina kort på Ollie, du är ju superduktig på att fota. Tycker ni gör helt rätt i att lägga pengarna på annat!:)

Svar: Aw tack!! :) Eller hur, löjliga priser! Precis, ska ni föresten utomlands snart som ni pratade om??
Trees

2013-03-19 @ 09:32:33
URL: http://lillamys.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...