CHELSEA TÄVLING

NÄ, nu har den legat på hyllan för länge!
 
Tänkte ha en liten tävling..
Antar att det inte är så många tjejer som vill ha den - men kanske till en kompis, eller pojkvän? :)
 
Det är en BLÅ official Chelsea football club scarf. Halsduk! Sprillans ny. En gåva från en klient på
Stamford Bridge. Men vi har inga chelsea supporter här såååatte...!


Lämna en kommentar, hur kort eller lång ni vill, så väljer jag en av er den 9e mars! :)
Ps. Glöm inte att lämna Spår efter er. Annars kan jag inte kontakta er !

Grattis Susanna! Har skickat mail :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej men det är så att min lillebror på 4 år råkar gilla Chelsea rätt mycket, tror att han skulle gilla storasyster extra mycket om hon kom hem till Sverige med en Chelsea halsduk

2013-03-02 @ 21:44:09
Postat av: Nadia

Jag vill väldigt gärna vinna den :D har en kompis som är ett stort Chelsea-fan som skulle älska att få den haha :D

2013-03-02 @ 22:25:44
Postat av: Amanda L

Nej men oj vad kul! Jag vill jättegärna vara med och tävla! Hemma i Sverige var inte jag direkt ett stort fotbollsfan, men sedan jag flyttade till England (för snart 2 år sedan), har det blivit ändring på det. Och favoritlaget råkar faktiskt vara just Chelsea!! Åkte och såg dem för första gången på Stamford bridge förra veckan, ååh älskar dom bara mer nu! :D Nu hoppas jag turen är på min sida.

2013-03-02 @ 23:47:36
URL: http://amandalemland.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hehe bara för att det är kul att vara med i tävling :D

2013-03-03 @ 23:09:09
URL: http://Strindin.blogg.se
Postat av: Daniela LittleMissWitty

Åh men veeet du vad, jag har en polare som är eb die hard Chelsea supporter. Åker över till England ofta som satan för att kika på matcherna. Själv är jag west ham supporter och hubby är ju en Northerner så det är Man U för honom. Men polaren, ja han hade kunnat gå över eld för allt som har med Chelsea att göra. Hoppas på tur nu!

2013-03-04 @ 12:38:06
URL: http://littlemisswitty.com
Postat av: elin teborn

men Chelsea är ju självklart val för ett englands-fan som mig, får en att längta tillbaka lite extra nu innan flytt nästa sommar:)

2013-03-04 @ 19:19:40
URL: http://elinslondon.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag vill gärna vinna halsduken! Har en liten samling hemma med bl.a. Arsenal och Millwall halsdukar så en Chelsea-duk till samlingen vore ju toppen! ^^

Har följt din blogg i flera år, sen du var au pair första gången i London! Så sjukt kul att se och följa dina äventyr i livet!

2013-03-04 @ 20:59:15
Postat av: Emma

Blått är flott :D hihi.

Vet inte om du skickar den till Sverige?
Men jag ger mig påbetat försök ändå :)

2013-03-05 @ 09:20:34
Postat av: Helena i Uppsala

Jag är med och går in och kollar 9 mars om jag varit lyckosam.

2013-03-05 @ 16:58:36
Postat av: Sandra

Hej! Har hittat till din blogg ganska nyligen, och tycker den är urmysig!:) jag skulle bli sååååå glad om jag vann den här stiliga saken! Själv bor jag med i London och min storebror kommer snart och hälsar på för första gången! Han är jordens Chelsea supporter (har hela armen tatuerad med deras emblem!!) och ok vad kul det vore att få ge honom den här i present när han anländer! Världens bästa storebror förtjänar en sådan här toppen present! Kram
[email protected]

2013-03-05 @ 19:51:53
Postat av: Lina

Åh jag är med och tävlar! Min 14 åriga brother-in-law är ett stort Chelseafan!!

2013-03-07 @ 00:04:37
Postat av: Sanna

Själv är jag Utd fan, men halsduken skulle bli en perfekt present till min plastpappa/barnens morfar. Då min far inte är i livet längre skulle det vara fint att få visa uppskattning till han som går helhjärtat in i rollen som barnens morfar. Så oändligt tacksam för det! Och vad passar då bättre än en tjusig Chelsea halsduk till ett Chelsea fan :)

Nås på mail: [email protected]

2013-03-08 @ 08:20:46
Postat av: Ella

Hej Trees! Jag har en pojkvän som bor i West Kensington, den 21 April spelar Chelsea mot Liverpool och han och jag ska dit för att fira våran 1-årsdag då vi båda två har Chelsea som favoritlag. Om jag skulle vinna denna superfina halsduk så skulle det vara en perfekt 1-årsdagspresent till honom från mig. Hoppas hoppas!! :)

Min e-mail är [email protected]

2013-03-08 @ 21:39:32
Postat av: Ems

Hoppas jag inte är för sen! Halsduken är himla fin och jag skulle mer än gärna se A i den varje dag, och han med för den delen :P ett stort fan och sen vi träffades för två år sen styr det här laget mkt haha... Han skulle bli så glad av den här :)

2013-03-09 @ 16:03:45
Postat av: Matilda ♥

Åh jag e med!
Min bästis e nämligen största chelsea fanset han har även fått mig att gilla dom starkt. Sen så fyller han år snart så skulle gärna vilja ge han något fint :)

Mail: [email protected]

2013-03-09 @ 17:55:57
URL: http://nattstad.se/matildagyllenhammar


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...