Fina billiga baby/mamma grejer

Letade en kalasklänning till Olivia och hittade detta som såldes i par! Herregud vad sött. Hade man haft twins eller en av varje så hade jag faktiskt slått till ^^

Är medlem på en sida för mammor och små barn. Det är allt ifrån små,kläder, kalaskläder, bak grejer, inredning och leksaker. Det kommer nya fina erbjudanden varje dag, där det är mer än halva priset!

(Detta är inget sponsrat inlägg, om någon fick för sig)
Säg till om du vill ha en länk
 skickad till din email. :) Dem levererar till EU-länder också! 

Kommentarer
Postat av: W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg]

Men guud så gulligt! :)
Svar: Tack så jättemycket fina du! :) Så glad jag blir ♥

2013-03-05 @ 09:29:01
URL: http://wilmastenlund.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hej, super fin blogg!Jag har bara en lite "london fråga" till dig!
Det är nämligen så att jag ska flytta till London nu under sommaran och har då börjat kolla på bostäder. Jag har varit i London ett flertal gånger mer då endast besökt turist orter osv. För att då komma till min fråga.. Jag undrar om "stationen", "området" Finsbury park är ett bra område? Uppskattar gärna ett svar! :)

Svar: Hej :) Jag hade inte flyttat dit da jag har hort massa hemskheter darifran. Och sa ar det ganska rotet.. branda hus, byggnaderna ar sunkiga mm. Omradet kring underground station ar lurig att vara pa om man e ensam tjej.. Mitt tips ar att halla dig till vastra london, nord-ost eller allra helst syd-vast :) Ibland ar det stooor skillnad pa london och london :) Du kan ju alltid googla om crimes och sen titta pa street view's och se vad du kanner. Det forsta jag hittade var : "I thought the world was about to end but then I realised I was just in Finsbury Park" lol.
Trees

2013-03-05 @ 21:58:17
Postat av: Karolin

Skicka gärna en länk till mig på [email protected]

2013-03-06 @ 06:58:44
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Såå gulligt!! Vad heter sidan? Skickar de till USA?
Vi har Zulily & Totsy som kör samma koncept :) Älskar att fynda! Synd att frakten är så hiskeligt dyr ibland dock & att det tar eeevigheter att få varorna..

2013-03-06 @ 19:10:04
URL: http://jennybenny.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Såååå fint!! :) Och är det inte kul hur man direkt blir "anklagad" för sponsring om man skriver ett gäng överpositiva ord. Ibland blir man bara lyrisk av att finna saker och ting haha.

Svar: Yaaaay! Vad glad jag blir :) Haha klart man ska nörda när det kommer till juice, det är ju hur skoj som helst & har så många bra fördelar. Nej det förstår jag, inte lätt att vara mamma till en liten sprallis. Klart du ska börja igen.. och när den lille blir lite större kan du introducera lite spenatjuice i livet, min kompis son är besatt av den juicen. Och av frusna blåbär som han kallar "cooooold beer"... awesome haha!! Du kan ju gissa hur folk tittar när tvååringen ber om en kall öl sådär ;) HAPPY JUICING!! <3

2013-03-06 @ 20:16:36
URL: http://basebollivet.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...