Lördagslyx!

Har gjort min första svampsås (med rödvin). Den blev lila, då jag inte hittat någon färgsoya härborta än! Har väl aldrig letat heller i och för sig ;)
Den blev iallafall hur god som helst ändå! Imponerad på mig själv, då jag innan(läs 2 år tillbaka) bara kunnat laga typ tacos. Det går frammåt! Så fort man blir mamma har man liksom inget val, oavsett om man är lat eller inte. Man MÅSTE ta mig fan laga mat varje dag, haha. 

Nu ska vi anvjuta ett glas av vinet som blev över, och mörk choklad framför en film.
The lucky one! Heter filmen alltså. ^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson- Just be yourself!

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i helgens blogg.:)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/category/tavling.html

2013-06-02 @ 00:19:25
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: Emilia

Hej, Crosse & blackwell browning har jag för mig är något som gör såsen brun. Lycka till nästa gång.

Svar: Tack :D
Trees

2013-06-03 @ 12:34:44
Postat av: Emilia

Hej, Crosse & blackwell browning har jag för mig är något som gör såsen brun. Lycka till nästa gång.

2013-06-03 @ 12:35:03
Postat av: Tina

Finns i de asiatiska (kinesiska) affärerna. :)

Svar: Tack :D
Trees

2013-06-04 @ 15:19:07


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...