Helt uppslukad

Heeeeyyy :)
 
Jag hade nog trott att jag skämtade om jag skrev detta för bara en vecka sedan ^^ Men jag har hittat en diet som jag känner är SÅÅÅ rätt. För mig! Raw food.
"Diet" känns fel att säga faktiskt, för jag gör det inte för att gå ner i vikt, utan för att det bara känns som att min kropp vill ha det. Drömmer nästan om det. Dagdrömmer iallafall, haha. Eller så har jag för mycket fritid!? ;)

Jag har istället för att blogga(!) suttit och skrivit av recept och läst runt om allt vad det innebär.
Råkosten innehåller massa bra saker. Folk som lägger över halft eller helt får oftast ökad energi, bättre hy/hår, bätrre matsmältning och MASSA mer. Man minskar också risken för hjärtproblem & diabetes mm.

Ganska lång story kort, då jag inte vill orsaka "somna vid datorn type a thing" ;) 


Igår åt jag detta. Tog dock fisken (vilket är fusk) som blev över på Olivias tallrik ^^. 

Nu ska jag och vår svenska kompis iväg till min granne och fika i gräset. Sen ska vi till playgroup och sångstund. Älskar fredagar!

Kommentarer


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...