♥ ♥ ♥

Åhh, min finaste Olivia. Hon är så underbar och bara helt genomgod. Och lättroad ^^

Igårkväll la jag Olivia vid 9, (vilket är senare än vanligt, så jag trodde hon skulle somna direkt). Men klockan 10 gick jag in helt för att titta till och lägga täcket om henne osv, - då sitter hon där helt tyst i mörkret fortfarnade vaken. Åh min docka. Jag tog upp henne och pratade i hennes öra medan hon la huvudet på min axel. I flera långa minuter stod vi där och kramades!

Sen blev det RIKTIGT högt. Vore konstigt om grannarna inte hörde. ^^. Vi busade i en halvtimme i sängen, tills båda(!) våra magar var trötta av allt skratt. 

Hon somnade direkt efter det ♥ tillsammans med en flaska välling.

Mamma älskar dig så att det gör ont!

Bilderna är ifrån gårdagen. Hon ÄLSKAR sin nya snutte. Vet inte om det är färgen eller bara att den är nyare och mjukare än de 2 gamla. :)

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My

Åh vad mysigt! My har helt konstiga rutiner nu, somnar typ 12(!!!) på kvällarna och är jättepigg.. haha.. skulle försöka vända allt men hon sover middag nu (17:46) = kommer inte somna vd 20! haha.
Vad stooooor Ollie blivit. Herregud, en liten flicka <3

2013-06-16 @ 17:47:38
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Clara

Så jättesöt!

2013-06-16 @ 23:23:46
URL: http://clararingqvist.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...