Uppe före i tid + vagntillskott

Var uppe vid 6.30 med Olivia för att det inte gick (för varken mig eller O) att somna om efter vällingen.
33 grader i rummet, helt jävla vindstilla ^^ Vi somnade dock igen vid 9, till numera kallad SENA 10:30.

Snart ska vi iväg och köpa en ny vagn till Olivia. Vi använder en sulky som är lite för "stor" för henne. Hon liksom glider ner och sitter med hakan i magen. Vi är ju ute med vagnen varje dag, så är det inte fair! Det får vara en resevagn sålänge.

Den nya har både sitt och ligg(bebis)del, så att vi inte behöver byta IGEN om vi skulle få tillskott. (Nä nä, inte än;))

Heejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, jag och min bästa kompis ska i oktober göra "the big move". Jag har läst igenom tidigare frågor och man blir verkligen peppad! ;D så sjukt grym är du som vågade åka ensam! Min fråga är hur mycket pengar hade du med dig när du åkte till London? Har du övriga tips för två tjejer vars mål är att leva fattigt den första perioden och tips på hostel/hotel?
Kram

Svar: Åh vad ku, speciellt med en bästa vän! Och tack ;) Kul att inspirera, när det var ett tag sedan nu :)Jag hade inte med mig mycket alls..8tusen...och med det betalade jag flygbiljetten också. Checkade in på St Christophers hostel och betalade lite över 2tusen på en vecka. (Det var dyrt för att vara hostel, men det kan ha berott på att det var sommar) Sedan hittade jag boende och betalade resten av pengarna där :)
Hmm tips.. Jag hade inte bosatt mig i östra eller nordöstra, det är lurigt där på kvällarna. Annars vet jag inte, skratta, festa, och fall in love ;) Kram
Trees

2013-07-24 @ 19:51:58
URL: http://sanna.fob%40hotmail.com
Postat av: Sanna

Tack så mycket för svaret blir så peppad! Jag åker med 5000 i fickpengar så jag blev lite stressad men min kompis och jag hjälper varann! Ha det bäst! Kram! :)

2013-07-27 @ 17:07:52
Postat av: Anna Erica Baltzer

Vad blev det för vagn? Vi har en Emmaljunga och en Bugaboo Bee!

Båda är bra på sina sätt!

Kul att läsa bloggar från andra som bor i UK!

2013-08-06 @ 12:49:11
URL: http://babybaltzer.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...