Happiness isnt without company.

 

Jag älskar att prata. Vet inte vart det kommer ifrån, inte är det släkten iallafall haha.
Pratar väl ikapp det jag inte pratade när jag var blyg(are).

När jag åkte till Sverige nu för 2 veckor sedan åkte jag ju själv med Olivia.

När man sätter sig ner bland alla svenskar på terminalen så säger ingen ett knyst.
Alla tittar på varandra och tittar snabbt bort om man möter blicken. Så komiskt att jag småler innuti.
Sen finns det dom tjejer som tycker dom är så snygga att dom ser skitsura ut och tittar inte på någon alls haha.
Jag är den som inte tittar bort när någon tittar tillbaka. Det är inte alls många som stannar kvar med blicken, men de personer som gör det... ååäöh. Jag älskar den känslan. Någon annan? :S
Nu menar jag inte att jag sitter och glor på alla tills någon tittar tillbaka och därefter smälter ner i stolen, haha.
Men ni hajar nog.
Hoppas jag.

Iallafall; Jag fick gå på först eftersom jag var den enda med barnvagn.
Någon minut efter att jag slagit mig ner i planet, kom en lika-gammal-tjej fram och sa att hon hade platsen brevid mig. Medan Olivia somnade i mitt knä satt vi och babblade hela vägen hem till Göteborg. 
Ni vet när det klickar. Då hörs det.

Det bästa; är människor.
 
Förutom på bussen när man vill sitta helt ensam ;) ehehh
 

Kommentarer
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Åh va kul att du hittade till mig :)
Det är underbart att bo i värmen, jag trivs absolut inte i kyla haha.. Fulltime mum är jag, vill ha barnen hemma så länge som möjligt, innan det är dags för massa måsten :) Din dotter är inte så gammal bara ca 2 veckor äldre en min 'plutt' så du kanske också fortfarande är hemma?
Trivs du i London?

2013-01-04 @ 11:28:33
URL: http://carrosungar.blogg.se
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Härligt att du är så öppen & glad! :)
Jag är precis likadan & jag tycker det är sååå underligt att alla i Sverige är så tysta & tråkiga, haha.
KRAM <3

2013-01-05 @ 16:19:42
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Malin - mamma till Isabella

Hoppas du hade trevliga dagar i Sverige!
Lite nyfiken på vem Som vann i din tävling om mobilväska...? Eller har jag missat det?? ;-)

Svar: Hej malin :) Det var jättehärligt Det var en tjej som vann den, tror att hon bodde i norra landet =) Sara hette hon! Eller ja, heter haha.
Trees

2013-01-05 @ 20:38:11
URL: http://malinbloggar.wordpress.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...