Stradsatt!

Hallå hörrni. 
Jag har vart strandsatt här hemma.
Internet på min dator försvann förra veckan. Och utan dator med åäö och mina bilder så tappar jag blogglusten på två sekunder!
Alok är i Dubai på komisresa, så jag har inte kunnat få hjälp av hjälten heller ;)
Imorgon kommer han hem efter 6 dagar iväg. Imorgonkväll för att vara sådär jobbigt specifik!

Jag och Olivia har vart väldigt sysselsatta (såklart) annars hade väl tuppat av.
Vi har vart på softplays, bakat, träffat både gamla och nya kompisar! Vi har vart ute och lekt, cyklat och gått promenarder. Vi överlevde!

Oså har man tjänat in en resa till sig själv också, någongång i framtiden, haha.
Eller var det Alok som tog igen sin intjänade från när jag var i Sverige själv i somras?
NÄ, nästa resa får bli tillsammans tror jag.

Men nu får det gärna bli onsdagkväll. ♥
Det får bli en sån här roligt bild. Alok tog ju med sig min kamera(livsglädje) också. ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är det för smarrigt? Det såg först ut som maräng, med en räkröra, toppat med blåbär. Men det kändes lite för galet, så jag gissar på en gräddblandning?

Svar: Haha! Ja, en gräddblandning med hallon o blådär ;) och lite vanlijkräm! VÄLDIGT sött! ^^
Trees

2013-12-11 @ 14:19:10


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...