Relaxing saturday

En mysig lördag!
Imorse kissade Olivia på pottan. Well, igenom sina trosor men hurra liksom??

Vi skippade simningen idag av tråkiga eksemanledningar. 
Istället gick vi ut och "cyklade". Hade gärna cyklat med henne där bak i en sån där stol på pakethållaren, men vägarna här är inte som där jag växte upp. Det är liksom rätt ut i trafiken - så det vågar jag inte med lillan därbak. Man blir plötsligt en enorm(literally haha) fegis, när man blir mamma. ;)

Vi har även handlat i vår favoritaffär, och bakat cranberry cake.
Jomen det är något juligt med det tydligen, så jag blev tvungen att testa. Hade vart jätteroligt att säga att den var HUR GOD SOM HELST, men jag hade den inne i ugnen för länge(!) därav blev den torr. Aja får gråta sen, den går att äta nu ändå. VARM :)

Och tillsist, puddle jumping!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefräck höst/vinter outfit!!:) Men får hon verkligen hoppa i vattenpölar med dom fina bootsen ;-) ??

Svar: Haha, hon får ;) Snäll jag e va! (dom e snart försmå ändå)
Trees

2013-12-16 @ 15:54:18


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...