Lovely sunday

Jag har vart igång sedan igår - non stop. Men så ska det verkligen vara enligt mig. Annars somnar jag bara. ^^ 

Igår åkte vi hem till Mimi, (svenskan)! Så jävla underbar tjej. 
Olivia lekte med Mollys leksaker, och efter någon timme vaknade Molly upp från tuppluren och joinade. Mimis kompis var också där! Att kunna prata svenska med vuxet folk här, är typ det bästa. Det känns LYXIGT!

Idag var vi upp och iväg kl 10 hemma hos grannarna! Efter dans, te och fruktstund hoppade vi I skorna och gick ner till lekplatsen. Gick hem dödshungrig och faktiskt nästan helt slut, lol.
Jag och Dollan åt lunch och sedan gick vi ut igen.
Våra vänner, (som man har raggat upp på playgroup;)) ska åka till Afrika i 3-4 månader, så vi fick en hejdåpromenard i parken, och utbytte julklappar ♥

Nu håller jag på att hälla i mig 1l citronvatten på 1,5timme. Får se om det blir som jag tänkt!!
Just det, advent är det ju idag. Kanske tänder ett ljus också då.

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

fina lilla O

2013-12-03 @ 09:14:38
URL: http://fotografvesna.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...