Summertime (sadness)

Vi åkte till ännu en ny resturang igårkväll. En resturang alla våra kompisar redan vart på. Det var änna bara vi kvar. Vi drog med oss en annan kille och satt där i 2 timmar. Olivia sov fridfullt i vagnen :)
Jävlar vad gott det var, och jävlar vad svårt det är att äta vegan-mat ute!


Ibland särskriver jag ord, I know. Den enda anledningen är för att de "engelska" läsarna ska fatta med google translate! Jag är inte helt clueless och- känner precis samma sak när någon särskriver ;) HEJDÅÅÅ lovers.
 
(1 vecka kvar till Sverigeresa!!!!)?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!
Jag undrar om du pratar svenska med din dotter? Vilka språk förstår hon?

Svar: Hej :) Ja det gör jag, hon förstår mest svenska, men engelska också eftersom Alok pratar det, och vi pratar ju det med varandra, jag och han här hemma! =)
Trees

2013-08-09 @ 18:41:39
Postat av: Anna S

Hej. jag tänkte bara skriva en kommentar och säga att jag hittade hit i förra veckan när jag googlade på au pair bloggar. Tycker det är kul att läsa om andras upplevelser utomlands. Började läsa lite och fastnade eftersom du uppdaterade så mkt och verkade vara en härlig tjej. Lyckades på några dagar läsa allt från när du åkte till England för första gången fram tills "nutid". Haha det kanske låter stalkigt men det har varit jättekul och intressant att läsa om vart du bott och hur det varit hos de olika familjerna. Så jag får väl säga tack för att du bloggat så mycket och delat med dig av din roliga vardag! Blir riktigt peppad att en dag göra något liknande så det är kul att läsa om hur det har varit om att dela boende osv (och tänk att man kan hitta sin stora kärlek i samma hus, det är ju som handlingen ur nån romantisk komedi). Lycka till i framtiden med pluggandet (för visst var det vad du skulle göra härnäst?) och familjen. Och jag hoppas du fortsätter skriva så länge du orkar för jag kommer fortsätta titta in lite då och då! :) Mvh Anna

Svar: Men ååh tack vad himla go du är :D haha, underbart att du läst alltihop! Det är ju inte lite uppdateringar! Men blir alltid så töntigt glad av att inspirera, även om det var ett tag sen nu :) Jaa, om du har funderingar på det så borde verkligen göra något liknande, det kommer vara det bästa du gjort!! Kram för alla dina fina ord!! -Trees
Trees

2013-08-12 @ 13:55:18
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Åh så snart du ska åka!! <3

Och jag skriver ihop ord för att de INTE ska kunna översätta allt ;) hahahah!

Svar: hahaa! Ja, det ar smart det ocksa! Nar man vill ha lite privacy liksom ;)
Trees

2013-08-13 @ 00:53:25
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Linn

Hej och tack för dina fina ord! :)

2013-08-14 @ 12:07:20
URL: http://www.linnstyrstrom.blogg.se
Postat av: Ida Nilsson

Tack för förklaringen, jag är en av dem som inte är mycket för särskrivningar ;) Men accepterar att andra gör det, speciellt om man har en anledning ;)

2013-08-14 @ 20:20:22
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Aida

Gulligt att man ser olivias huvud :D haha

2013-08-18 @ 21:42:16
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Caroline - Foto | Gran canaria | Mamma

Tack :)

Åh ska ni åka och hälsa på familjen? :)
Vi har varit i Sverige hela sommaren nu och längtar heeem istället :)

2013-08-19 @ 21:22:13
URL: http://carrosungar.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...