Packad och klar för avfärd!

Guess what? 
Vi åker till Indien imorgonbitti :D

Guys, jag är ganska hypernervös. Ska ju så där trevligt träffa hela hans släkt på 40 personer? Kan ju hoppas att inte mer än hälften av dem möter oss på flygplatsen hah. Hans mamma har jag redan träffat 2 gånger.. helt underbar. Och på facebook vet jag ju hur allas face ser ut ;) Men kan vi ta det hela lite pö om pö? Tack ♥ Så att inte denna människan tuppar av någonstans på vägen!!! lol.

Det ska bli helt jävla underbart med 35 grader och SEMESTER.
Äta indisk mat, få hjälp med Olivia, bara VARA, träna yoga i yogalandet själv(!) Och inte minst, få lite Bara-vara-Trees-&-Alok tid tillsammans! :) Vi har ju inga "mor/far föräldra här i England. Ni vet, "Hej, här har ni Olivia, vi sticker iväg en stund" Så det ska bli kul.

Vi hörs! Från Indien nästa gång :) AAAAAHhh..

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My 💜

Ååååh! Åker ni redan i morgon? Gud va UNDERBART!! Resan kommer gå gör bra och hoppas inte heeeelasläkten möter er på flygplatsen nu då, haha :) ha det underbart och njut av solen för mig med! Och uttnyttja ALLA med hjälp så ni kan få koppla av å bara vara ni 💜 trevlig resa. PUSS!

Svar: haha ja, spontana-impulsiva familjen! ;) Ne jag tror att alok har sagt till dom i smyg, att inte komma haha!! Taack så mycket, det ska jag göra!! Hoppas solen kommer till er också. Alok kom precis och sa till mig att inte vara nervös, så söt. Det ska nog gå bra! Puss & kram
Trees

2013-04-09 @ 16:35:06
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Viktoria

Ååååh! Fan vad kul! Njut Tres NJUT! :D Ja Alok och Olivia också såklart!! :)

Svar: Jaa tack det ska jag göra, till tusen :D kramar!
Trees

2013-04-09 @ 17:25:13
URL: http://Strindin.blogg.se
Postat av: Malin nyman

Fan vad kuul! Ha det helt fantastiskt nu Trees! ❤

Svar: Taack finaste <3 <3
Trees

2013-04-09 @ 17:26:30
Postat av: cikorians

herre gu, åker ni redan imorgon.. Så nervöst, jag förstår precis hur du känner. Hoppas att du får en trevlig semester och som min idiska vännina sa till mig, ta med ditt pass vart du går. Även om hon var indisk medborgare född i England har hon alltid med sig sitt pass intill kroppen..

Svar: haha ganska spontant kan man säga! Jaa, du om någon förstår hur det känns :) Tack!! Okej, det ska jag tänka på när vi åker iväg lite längre. Kram
Trees

2013-04-09 @ 17:37:28
Postat av: Matilda

Hoppas du får en superdupermegarolig semester och att du verkligen får chansen att bara vara!

Svar: Tack :D Det ska jag verkligen se till att göra!
Trees

2013-04-09 @ 17:54:44
URL: http://supertildan.blogg.se/
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Åhhhhh ha det så himla fint ❤

2013-04-09 @ 20:33:43
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Li

sv: åååååh vad kul, hoppas ni har det grymt där borta!! :)
Hahaha det skulle vara jättekul! det stora vita huset låg i panjim och småhusen låg mot Baga beach ;) lite hjälp på traven haha!

2013-04-09 @ 20:38:11
URL: http://liella.se
Postat av: Annica

Åh är det redan dags!!! Ha det riktigt fabulous!! Hoppas ni kommer få uppleva massor med kul saker!
Och du, skitsnygga kläder och 300 spänn för det känns ju helt overkligt!!
Kram på dig!!

2013-04-10 @ 08:07:11
URL: http://busarna.blogspot.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...