Lite ironiskt sådär.

När jag tittar tillbaka på min blogg så ser jag en röd tråd ifrån julen 2010 - våren 2011.

Jag skämtar först lite om barn.. och sedan nämner jag att jag drömmer (ett flertal gånger) om att jag skaffat eget barn.

Kolla in detta inlägg ^^ 3 månader senare, på sommaren blev jag gravid!
Ha i åtanke att jag ibland skriver rätt sarkastiskt.


De som följt mig vet att vi hade tankar om abort.. finns ett inlägg om det till och med. Vi hade liksom bestämt oss. Men i sista sekund valde vi att behålla, då vi innerstinne ville ha barn. Och det visste Ollie,
för hon var redan på väg! ;)
 
Här var jag ovetande gravid. Och därför blev det heller ingen resa till Indien!
Och denna skitäckliga Barn-clown- drömmen hade jag också när jag var ovetande gravid.
Mitt inre Jag visste det väl innan mig ;) lol. 

Oplanerat men så efterlängtat ♥ Det kändes som en lättnad när vi bestämde oss för att behålla. Det kändes så rätt. Ångrar absolut inte en sekund. And she melts us to the ground every single day!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh din lilla familj är så fin Trees! :) Så glad för er skull att allt gått bra och att ni alla mår bra:) Och lilla Olivia är så söt! :D

Svar: Men åh vad snäll du är <3 Tack så massa fina viktoria!!
Trees

2013-04-07 @ 21:17:32
URL: http://Strindin.blogg.se
Postat av: Annica

Åh vilken fin familj!

Svar: Taack annica <3 det har du ocksa!! :)
Trees

2013-04-08 @ 09:24:16
URL: http://busarna.blogspot.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...