Kanslor

Hej KARA blogg. Jag far lite hemlangtan da & da. Da finns det inget battre att att komma hit ^^

Jag saknar att kanna mig forstadd. Bade genom att bara vara, och av att prata. Men det blir ju latt sa eftersom vi pratar olika sprak och kommer fran olika kulturer. Det kommer nog vara sa en tid.
Ibland far jag en enorm saknad av Alok.. (om han ar ute eller i nagot annat rum) - sa enorm att att jag vill dra honom till mig. Tror det ar vid de tillfallen som jag kanner mig som minst forstadd. Da vill jag ha honom klistrad intill mig, eftersom jag vet att han forstar mig, som person. Eller sa att han kan oversatta det jag sager :)

Anyway, snart ska vi till Goa, (pa fredag morgon) sa da blir det nya viewer och lite nya upplevelser. Trees och Alok tid :) Olivia blir hemma med farmor, faster och farbror.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tror att Alok hade gillat och förstått varför du drog honom till dig om du gjort så :)

2013-04-22 @ 22:19:10
URL: http://Strindin.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...