Skönt att inte...............


Vårt vardagsrum" ser ut som ett pappersliknande wonderland. Det ligger OS anöskningar över hela rummet.
Alok har haft feber så jag har tagit Olivia själv i 4 dagar. Hon sover mest hela tiden så jag kan ändå säga att jag haft okej med tid till exakt allt ändå :)

Så jääkla skönt att inte varar trött JÄMT och hela tiden längre. Var ju det konstant från graviditetsdag 1.
Också skönt att inte vara hungrig heeela tiden.
Skönt att kunna röra sig normalt igen.
Skönt att inte vakna upp kissnödig 5 gånger varje natt.
Skönt att kunna sova på magen igen.
Skönt att inte ha hes & ansträngd röst.
Mindre skönt att benhåret växer normalt igen ^^ Jag tror jag rakade mig 2 gånger under 9 månader! Och det
utan att överdriva.

Kommentarer
Postat av: Anki

Va fin du är!! Hur är det med dig?

2012-04-01 @ 09:43:56
URL: http://annkatrins.blogg.se/
Postat av: Spanienfrugan

OS-ansökningar?

Låter som det kommer mycket positivt med att inte vara gravid mera sedan ;)

2012-04-01 @ 11:24:36
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt att läsa ett positivt inlägg om hur härligt det är efter att ungen kommit ut.



Jag har just postat ett inlägg om hur förjävligt det kan vara efter att ungen kommit ut. Där är jag, så att säga.

2012-04-01 @ 13:32:07
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Harpan

Du e så jäkla duktig! :D

2012-04-02 @ 18:52:12


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...