Inget midsommar har i ar!

Hej pa er :D 
Jag & Olivia ar ensamma hemma denna veckan, eftersom Alok ar och jobbar pa Royal Ascot!
Vara grannar packade ihop bilen forut och hoppade in i baksatet kladda i klanning och hattar.
Hade ocksa velat vara gast dar nagongang. Inte for att jag fancy klanningar och hattar men for att det nog ar en upplevelse. Man jobbar ju bara pa eventen, man ar aldrig gasten sjalv :)
 
Sa, det blir inget midsommarfirande for mig i ar. Eller "oss" sager man kanske nu ;)
Jag tanker inte ta med henne sjalv i London underground. Kanns lite risky nar hon e sa liten!

Kommentarer
Postat av: forthesimplehearts.blogg.se

London Underground?
Och.. midsommarmat kan man äta när som helst, behövs ju bara inte på just midsommar! Firar man midsommar i england?

Svar: Nee engelsmannen firar inte! Fast svenskarna brukar alla vara i hyde park, sa vi firar anda ;)
Trees

2012-06-22 @ 15:55:55
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se
Postat av: A

Vad är det som är risky med t-banan?

Svar: Hon har inga vaccinationer annu, och dar nere i stan e det crowded as hell under midsommar :)
Trees

2012-06-22 @ 16:22:18
Postat av: Jenny

ja det är trist när man bor så långt borta, inte ens nyårfirades speciellt av dem jag kände iaf... Men hoppas att du och lilla Olivia hade en mysig dag iaf..
ps.. jag hade inte heller åkt med en så liten in the underground.. Bla därför vi flyttade haha...

2012-06-23 @ 00:55:31
URL: http://cikorians.tumblr.com/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...