"sanningen om vaccinationer" Richard


Häromdagen var vi iväg hos babyjab.co.uk för att göra ett personligt vaccinations schema till Olivia.
Det är alternativa vaccin utan alliminiumn och kvicksilver, där man bara tar MAX 2 vaccinationer i varje spruta.
I England ger man 19 olika vaccinationer innan bebisen är 4 månader, i 3 sprutor alltså. Inget jag approvar på!! Liknande i Sverige, fast innan 6 månader.

När jag satt inne hos doktorn såg jag en bok, och insåg att det var samma namn på författaren som på vår doktors lilla namnskyllt. "The truth about vaccinations". Rekomenderar den skarpt.

ÄR så jäkla stolt och glad att jag stod emot typ ALLA.
Hennes första vaccin ska hon ta om en månad(!)
Då är hon 5 manader och har halverat risker för tex eksem (som jag har), och allergi-astma.
Plus att hennes lever är utvecklad och kan producera galla. Som gör att hennes kropp kan ta bort gifterna som kommer genom sprutorna.
Min lilla pärla. ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Är de annorulunda mot sverige? Sötnos ni har iaf:D

Svar: Det ar ungefar samma, bara det att bebisarna i swe har tagit 2 sprutor vid 6 manader och har har dom tagit 3. :) Det ar alltid jattebra for bebisen att skjuta upp dom! (aven om bvc sager annorlunda.
Trees

2012-08-06 @ 20:36:30
URL: http://www.emmgus.blogg.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...