UTVÄXT


Någon som är avundsjuk på min utväxt? Tänkte nästan det.

Idag var jag och Alok på föräldragrupp, där vi pratade om förlossning osv. Spännande! Tycker det är lite komiskt när folk frågar om man kan ta ALLA möjliga smärtstillande medel under förlossningen. Jodå, allt på menyn kan du ta.
Jag känner dock att jag iallfall vill vara vid medvetande när bebisen ploppar ut. :P

Insåg att jag är stor ändå i jämförelse med många andra, för att vara i vecka 35. Jag var den enda som satt och åt under båda lektionerna haha. Miss watermelonansikte.

Men det känns fortfarande inte verkligt. Är det en bebis i min mage?
Jo, dom säger det. :P

Kommentarer
Postat av: NIna Ruthström - bloggar från spinnsidan

Bara du inte missar lustgasen. Den är grym. En sån tub skulle man haft att ta till på lördagkvällar.

2012-01-26 @ 09:14:09
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: ENDENISE

haha sådär tänkte jag också, den är en heeelt sjuk tanke när man verklgien tänker den. Helt obegripligt och helknasigt :D



Då jag fött båda barnen helt utan smärtlindring så vet jag inget annat men jag skulle aldrig vilja föda på något annat sätt :)



sV: haha ja han är verkligen underbar han :D

2012-01-29 @ 18:47:13
URL: http://endenise.se


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...