MAKE IT ENOUGH





JAHA, här sitter vi. Eller satt ska jag säga för nu sitter jag här istället!!

Vi köpte oss en 3D tv med glasögon och alltihop. Asfräckt är det, nu behöver vi inte ha kvar några Unlimited cinema-cards! Fast nej, jag hade ändå tänkt avsluta det då jag med bebis ändå inte kommer gå på massa bio.
Men bra, har ju det hemma istället nu! :D 

Ps. Ni som kommenterar anonymt om frågor/tips, maila gärna direkt till mig istället [email protected] så svarar jag lättare och mycket snabbare! :)
Och tack för alla fina ord. Love till er! Och en göteborgs-kram tillbaka ;)


Kommentarer
Postat av: Anki

Ååååh!! Vad fräckt! Jag skulle också vilja ha en 3D tvn, men det är så mycket man vill ha och man kan ju inte få allt ;) Hihi! Nu får ni köpa en gooare soffa att sitta i då när ni köpt en så fräck tv ;) Hahaha

2012-01-23 @ 13:11:27
URL: http://annkatrins.blogg.se/
Postat av: Nicolinafoto

Hur funkar det med 3d-tv;n? Är det bra bild och blir effekterna coola? Jag och killen funderade på att köpa en 3d-tv men vi har hört så många dåliga saker om det men tänkte höra med dig, vad ni tycker? :)

2012-02-05 @ 01:56:17
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...