Besök i uterum.

Malin & Katri kom hit idag!
Vi köpte frallor, kakor, chokladmousse & andra nyttigheter, och satt i uterummet hela förmiddagen. Känns rätt konstigt när man sitter med vidöppen dörr den 23 februari utan att frysa ens liiite. =)

ÅH men nu känner jag mig mer gravid än någonsin. STOR och till & med ivägen för mig själv haha. Har väl typ 3 outfits som jag skiftar mellan, där jag inte ser ut som en lyxförpackad säl. ^^ 

Vi inveg det wii jag fick av Alok i alla ♥ dag :) Eller det var nog till oss båda, big time!


Fin dag, och säkert den sista tillsammans innan Malin och Katri drar hem till Sverige i mars.
Är så nyfiken på vart dom ska sedan!?

Jag har alltid vart väldigt spontan och impulsiv, så tanken av att bara åka någonstans är svår för mig att bara SLÄPPA, för det liksom sitter i ryggmärgen nånstans. Hade jag kunnat göra vad som helst hade jag åkt till ett varmare land och bosatt mig. Vem vet, en jäkligt fin dag kanske!?

Jag tror iallafall inte att vi blir kvar i England föralltid. Även om jag älskar London!!

Kommentarer
Postat av: Frans

Meen okej här kommer jag som inte har något alls att göra med ert barn eller så men fatta vad kul för ert barn sen att bo i England istället för Sverige?? Visst Sverige är ett bra land osv osv men hallåå tänk glädjen i att få växa upp där borta PLUS kunna prata svenska och veta saker om Sverige osv!!!?? Kuuuul!!!!!! :))) Önksar er all lycka med ert barn och så, hoppas det går bra med alltihopa!!

2012-02-25 @ 08:31:10
Postat av: Josefine - Blivande au pair i USA

Åh vad mumsigt det lät med alla nyttigheter ;)

2012-02-25 @ 11:28:43
URL: http://aupairjosse.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha vilket troll!

2012-02-25 @ 13:26:58
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Malin

Man kan ju alltid komma tillbaka brukar jag tanka. London ar toppen - alskar att bo har, och tanken pa att slippa bo i resvaska, kanna sig superduperhemma nagonstans ar lockande just nu faktiskt men tror att jag kommer hinna pa bo manga platser innan det har ar over, men alltid komma tillbaka till London pa slutet.

2012-02-25 @ 18:26:05
URL: http://piccadillytears.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...