magsjuka ala 10 hours

Nya små ljus!
 
Usch jag låg i magsjuka hela dagen igår.. 
Intog gästrummet och var där exakt hela dagen.

Som tur var jobbade inte Alok, så han tog hand om vår lilla prinsessa. Sen bor vi ju med Aloks bror + tjej och min kompis också. Det finns alltid någon som kan hjalpa till. Guldvärt eftersom familjen inte bor i samma land. Eller snarare eftersom jag inte bosatt mig i samma land som dem.

Alok gjorde hemmagjord kyckling soppa till mig nar saker borjade få stanna i magen. Och efter det plus en natts somn så mår jag mycket battre :)

Sista jobbdagen imorgon sen är jag LEDIG och ska iväg på Sverige-semester om precis en vecka :D
Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Cute candle holders:)

2012-12-11 @ 16:03:28
URL: http://finest.se/hellsbitches
Postat av: Josefine

Det hade varit himla trevligt att få se er båda en snabbis innan jul om ni har tid :)

Svar: JA! Har du en snabbistid den 18e mitt pa dagen kanske? :)
Trees

2012-12-11 @ 16:40:18
Postat av: Josefine

Det hade varit fett! Lite oklart hur jag går i skolan. Slutar antingen 12 eller 16... Ska kolla upp de ;) hur får man tag på dig bäst?

2012-12-11 @ 19:41:52
Postat av: jenny - mammaliv i nashville

Stackare!! :(
Tur att du har en sådan fin man <3
Skönt att du mår bättre!
KRAM

2012-12-11 @ 20:52:29
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Alok

alok loves trees!

2012-12-11 @ 21:17:33


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...