Hemkommen! (till göteborg)

Kom hem från Vänersborg igårkväll. Så skönt att få sova med Olivia i vårt rum där hon känner igen sig. Det har blivit så mycket flängande det senaste så hon undrar säkert vart vi egentligen håller hus. Hon trivdes bra på dagarna där borta men på nätterna slog det till och då var det sova-på-mammas-bröst som gällde ^^.

Hon älskar nya ställen, och utan att ens kolla vart jag befinner mig så kryper hon iväg och leker & utforskar!
Melwin & hon var så söta tillsammans och Ollie följde efter Melwin som en svans =) Gullungar.



Min lila groda!

Kommentarer
Postat av: LittleMissWitty

Hon är ju bara för söt alltså :) Välkommna hem igen till vårat regniga och gråa Göteborg. Då har vi två Olly's/Ollie's här nu ;)

Svar: Tack fina :D Ja han e så söt er oliver! Så himla kul att ni fått er ett eget hem igen! =)
Trees

2012-12-31 @ 13:02:52
URL: http://littlemisswitty.com
Postat av: Jenny Lönnstam

Altså hon är ju bara för söt! Ååååh! :)
GOTT nytt år kära du! <3

2013-01-01 @ 18:15:33
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Viktoria

Ja, går igenom dina gamla inlägg och snubblar över detta. Vänersborg? :O Jag bor i Trollhättan just nu. Synd att detta var innan jag flyttat hit, hade varit roligt att träffa dig i ansikte mot ansikte någon gång :)

Svar: Åhh!! Jaa :) jag flyttade till vänersborg i 5an och gick ut högstadiet där! Vad pluggar du i trollhättan? :D Det hade det faktiskt!! Träffas absolut nångång om jag har vägarna förbi dig! :)
Trees

2014-04-15 @ 00:12:29
Postat av: Viktoria

Pluggar socialpsykiatrisk vård. :) snubblade in på det när storasyster dog.. Så har bott här uppe i 7månader :) åh ja! Hade varit riktigt roligt att ses! :)

Svar: Jahaa, låter intetressant!! <3 KRAM! Det måste vart det jobbigaste du gjort/ gått/går igenom.
Ja det tycker jag också!! Så jag säger till när jag ska till Sverige :) Kram
Trees

2014-04-15 @ 16:01:02


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...