Babyboom i England

Idag gick vi till ett "children's center" och vägde vår lilla tjej. Hon väger 4,5 kilo nu och följer kurvan perfa! 
Det var första gången jag var iväg på ett childrens center och blev positivt överraskad då det fanns en hel del andra unga mammor där. När jag säger ung, så menar jag mellan 20-30 år.  Ser fram emot att börja gå på alla grupper nu!! Precis som med oss 90or ;) så är det babyboom här borta just nu, ... samma i Sverige?


Känns som att jag står här jämt ^^ Om jag inte ammar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha nej det var absolut INTE planerat det tog mig ett tag att smälta det hela om man säger så. Glada är vi och nu är det 9 spännande månader som väntar (ojoj):S. Vad glad jag blev över din komentar..



Måste bara säga att det är bara så härligt att hänga bebis kläder på tork men absolut inte lika roligt att vika undan dem. På toook för smått..

2012-04-19 @ 21:54:09
URL: http://cikorians.tumblr.com/
Postat av: Alexandra

Haha, tvättar är väl det enda man gör, förutom att serva bebisen sin? ;)

2012-04-20 @ 09:14:28
URL: http://frejasmama.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooh ja här är det också babyboom. Är också född 90 och 9 st från min grund skolklass har blivit mamma/pappa det senaste året och sen är det två som är gravida.

2012-04-20 @ 09:41:30
Postat av: Lotta, Millebus o lillebror

Haha den där vyn känner man ju igen.. Blir inte bättre ska jag säga dig;)

2012-04-29 @ 18:33:28
URL: http://sessancharlotte.blogg.se/
Postat av: Kimberley

Hej! Grattis till lilltösen - hon e verkligen SÖT!



var det ett Sure Start childrens centre ni gick på? De brukar ha många grupper och aktiviteter som e kul. Maia tyckte väldigt mycket om Tatty Bumpkin som dom hade nere i plymouth, men antar att det ska finnas över allt ;)



SV: jag bodde i England från 10-23år (mina föräldrar är svenska/engelska) Japp, Mark är brit, och han stormtrivs här i västerbotten hehe, tur det! han vart nog lite smygsvensk utan att veta det;)

2012-05-09 @ 07:37:54
URL: http://homewiththewilsons.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...