GLAD PASK! :)

Här finns inga påskägg att köpa, (fylla) för det är inte så dom firar i England. Lite tråkigt!
(Jo jag vet att det finns i de svenska affärerna:))
Fast det är ju inte förrän nästa år Olivia fattar ändå, så har en stund på mig att skaffa påskägg!


Här i England.. när jag var nanny och aupair, (även i Monaco) upptäckte jag att barnen i familjerna skickas till säng tidigt, även om det är helg. Inget fredagsmys eller lördagsmys där inte.. inget godis, dricka, chips.
NEPP, bara lite tv och sen bums i säng. KUL??

Jag längtar liksom halvt ihjäl mig tills Olivia blir stor nog och förstår innebörden med fredags/lördagsmys.
Men jag tror det är en rätt svensk grej det där med "helg-kvällar-myset".
Ska ta & visa Alok hur det går till nån dag ;)
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hayley

Glad påsk på er!

2012-04-07 @ 11:06:55
URL: http://hayleys.se
Postat av: Anonym

I år har man iallafall kunnat köpa tomma ägg från Tiger för en pund som man sen får fylla själv. Så ett tips är att kolla där nästa år, förhoppningsvis så har dom det då med:)

2012-04-07 @ 12:25:25
Postat av: Trees

Oh tiger! :) ja det far jag kolla! Ligger ju litemer "runt hornet" =)

2012-04-07 @ 14:10:00
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Hendin

Glad påsk på er! förstår att du känner dej nästan som en ermit, så känner jag med, känns som om jag har tappat alla mina "social skills" av att vara här på hotellet i norge. Hoppas att du kommer hitta en mammagrupp du trivs i och det är ju väldigt bra för olivia att bli van med andra ungar så tidigt som möjligt. ha det bäst!

2012-04-07 @ 16:16:48


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...