welcome home daddy

Såhär fint ser det ut precis innanför våran dörr! Julbelysning redan uppe.

Och med det säger jag välkommen hem daddy :D Som vi väntat & längtat.
Ska boka flygbiljetter till mig & Alok snart. Tänkte dra med honom till Sverige i jul.

Alltsååå vad säger ni när någon säger watsuuup? haha, jag brukar liksom ba.. aa hallå hallå... inte igår nä. Nej men jag tycker det är en onödig fras, man blir ju bara förvirrad!!? "ne jag sitter här och sitter.. och mår nästan för braaaa?.. om du menade det också alltså..

Nä.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Alltså åh, "What's up?", hatar den frasen. Liksom ska man svara typ "jo men det är lugnt" eller ser kanske personen som säger "what's up?" det som ett hej bara, så sitter man där och känner sig dum om man svarar att läget är bra eller nåt.

2011-10-28 @ 23:38:22
Postat av: Anonym

på wazzup' brukar jag svara typ 'tja, inget sj?' lixom ett hej och vad jag gör...för betyder ju det men ändå är det väldigt förvirrande... höhö

2011-10-29 @ 00:03:28
Postat av: annika

är tyvärr inte många biljetter kvar till sverige till jul.jag och min sambo hade väldigt svårt

2011-10-29 @ 10:21:40
Postat av: Anonym

wassup är bäst för då svarar du VAD DU VILL

2011-10-29 @ 13:40:09
Postat av: Yasmin

hahahaha känner exakt likadant, ibland ignorerar jag att nån har skrivit så. Men jag tror att det kan tolkas som "va händer?" då svarar man väl något i stil med "inte mycket, blablabla, själv då?" haha :D

2011-10-29 @ 14:50:42
URL: http://ilovefood.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...