Frågor och svar


Var det ett svårt beslut att behålla?
I början var vi glada men samtidigt förvirrade, vilket ledde till att vi tänkte ta bort.. Men vi båda kände att det var jättefel så vi ändrade oss snabbt. Är sååå glada över beslutet vi tog. Vi längtar som bare f..den!!! ;)

Kommer du prata svenska med lillan?
Såklart!

Kommer du jobba när bebisen kommer?
Jag kommer jobba på OS, och säkert några event här & där. Men i stora hela blir jag hemma med bebis!

Hur länge har du och Alok vart tillsammans?
Snart ett år! Vi har kännt varandra i 16 månader ungefär.

Kommer ni flytta till Sverige? 
Ofta folk som frågar men nej, vi blir kvar i England!

När är bebisen beräknad?

4 mars!

Hur träffades du och Alok?
Det huset jag flyttade till när jag kom till London 2010 var det hus som Alok också bodde i. Han hade rummet ovanför mig! (För er som hängt med ett tag: det var hans röst jag brukade vaknade upp till, i takt med Timon & Pumpas) :P

Var brukar du shoppa kläder?
H&M, Primark, ZARA, New Look (& ebay)


Vad ska ni göra när du & Alok kommer till Sverige?

Vi ska träffa min familj på olika håll, jul på Liseberg, ha minijulafton, gå på julbord - längtar ihjäl mig till just det.. får se vad Alok kan att äta på ett julbord dock...(han äter ju inte kött/fisk). I värsta fall får han väl lukta i min mun, haha.


Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON**

Då får man ta o gratulera!! :) Min syrra är också gravid, jag längtar verkligen efter den lilla skrutten!! :) Men jag väntar nog ett tag innan jag blir gravid o får försöka hitta något annat bra i mitt liv så länge, hehe! :)

2011-11-16 @ 18:43:14
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vad du är söt, Therre!

2011-11-16 @ 19:17:48
Postat av: Trees

Taack Astlund <3

2011-11-16 @ 19:44:06
Postat av: i min lilla lilla värld

Så klart ni måste äta julbord hihihi

2011-11-16 @ 22:40:08
URL: http://saratilling.se
Postat av: Angelina

Satt och kollade i ditt arkiv lite nyss.. skrattade när jag läste detta inlägget: http://mangofisk.se/2009/december/memories-are-part-of-the-future-2.html glöm nu inte att bjuda mig på ditt bröllop så det blir lite zazzazaaza! :-D PUSS

2011-11-17 @ 11:01:01
URL: http://bbittersweet.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...