JULEN och lite resepepp!

Vi åker inte till Sverige i JUL, men det blir ju i december ändå, så det räknas väl? :) Ah Trees, det blir skitbra: jag slutar lipa av en dos Svealand och Alok får lugn och ro? Haha nej så illa är det inte..!!!??? Men ja, även om jag inte vill bo där, så älskar jag att åka dit på besök!

Julen 2009 med bästa syrran. Nyss hemkommen från London första gången. 2 veckor senare åkte jag till Monaco & kom inte hem förran 6 månder efter. 

Med den meningen ville jag nog bara säga UT OCH RES MED ER :D Fan vad kul det är. Det finns folk ÖVERALLT, så man är aldrig ensam. Har fått MÅNGA vänner för livet genom mina resor jag gjort själv. Säger inte att man BORDE åka själv, bara att det inte är något att vara rädd för. 

Kan låta skrämmande att börja en resa själv utan någon att hålla handen, men lovar att du kommer sluta någonstans med en klunga människor det blir riktigt JOBBIGT att sedan lämna. Allt ligger i dina egna händer. Du KAN göra VAD du vill :) ♥

Kommentarer
Postat av: eriika

men kvinna då tyck jag du dämpa crejvet med lite bullar :P

2011-11-27 @ 19:13:00
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Victoria

Du har så rätt så rätt. Man ska inte vara rädd för att åka ensam! :)

2011-11-27 @ 19:27:44
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: -'Amanda |

Jag ska till England på lördag för att börja mitt liv som au pair :D ska bo i Sevenoaks aldrig hört talas som men det kvittar haha :D

2011-11-27 @ 23:04:39
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...