ICA, Tesco whatever :D

Stack till ICA tänkte jag säga.. men det gjorde jag inte, för det heter Tesco. Finns massa olika men Tesco ligger nära och som gravid har man ingen lust att ta en 2 timmars friluftsmorgon när man bara ska köpa frukost. Ja alltså eftersom jag måste gå saaakta. Hinner se vad folk äter till middag i varenda fönster, ungefar så snabbt går det. :P

Men jäklar vad jag känner för att gå mycket nu när jag är gravid. Kan gå London runt tror jag. Men till det skulle man nog 
vilja ha lite sällskap och vem fan har tid med sånt liksom. Inte någon som har ett liv iallafall haha.
HEjdååå!

Kommentarer
Postat av: Angelina

JAG hade hållt dig sällskap om jag varit där!! :D

2011-11-22 @ 16:41:49
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Josefine Samuelsson

Åh vad nice det ser ut :) När jag och Nadia har vart i London brukar vi alltid åka till det Tesco som ligger vid Picadilly Circus och köpa frukost/picknickfika :)

2011-11-22 @ 17:12:07


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...