strandparty! Amen typ..

Har vart på min yngsta-syrras strandparty. HArrejävlar vad kul det var.... ehe.. beror som (inte)sagt på vad man jämför med. Men jag tog en hög bilder och fick mig några asgarv så det liksom kompenserade det. ^

Nu sitter jag här i köket. Det är den enda platsen jag kan sitta rakryggad med datorn. Annars liksom sitter man med ryggen som ett C (ända platsen min webcam inte hamnar underifrån) ^^

Varsegoda.


Ett örhänge.
Vi hörs imorgon? Aa bra. Ska träffa Emma min kompis från högstadiet.. har inte träffat henne på 4 år?
Hemskt. Tycker det är sketkul attt träffa folk som man "kände förr". Vissa är exakt likadana och vissa är helt annorlunda. Jag tror jag är värre på alla sätt möjliga, haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå?? Det var ju jättetrevligt och mysigt med fika och lekar och VARMT var det ju också! =D Hahaha!!!

2011-05-26 @ 10:39:04
Postat av: Isabel

Alltid kul att träffa gamla vänner =) Snyggt örhänge btw!

2011-05-26 @ 22:46:40
URL: http://vivalavida.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...