Tillbaka i mitt rum



Lijah har flyttat nu, så det är bara jag kvar i mitt rum. Och i April måste vi hitta ett nytt hus, för det nuvarande will get knocked down.

Har vart iväg på en shopping ala fast. Ni vet när man under pressad tid springer in och ut i affärer,
i hopp om att hitta något jävligt bra, även om man inte riktigt LETAR?? bara för att man har så brottom? Aah men vad bra då slipper jag förklara. ;)

Jag vet att det är sent och jag börjar tidigt imorgon på ett event, men jag & alok sitter med magknip så vi tänker åka och äta någonstans. Lejtör (imorgon)!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det måste kännas lite tomt, men kanske skönt att få lite mer space?

Hoppas ni hittar ett nytt hus snart!

2011-03-06 @ 02:11:08
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...