Best thing

Idaag har det regnat. YESSSS hojtade jag när jag tittade ut.
Jag & Alok gick åkte till stan och fikade för första gången på 6 månader haha. Sen vi började gå ut alltså. Tillsammans. Starbucks såklart; även om det inte är något extraordinary med det, förutom vid jul då kaffet smakar pepparkaka. ^^

Jag har föresten jobbat konstant sedan jag kom hem från Sverige. Därför har jag inte haft tid att ens tänka på bloggen! :( MEN FAN VA PENGAR DET BLIR haha, Nä. Men aa, jo det är sant.


Fin bild från gbg. Älskar göteborgsregn. Det liksom sitter i. I England kommer det mest skurar som går över efter nån timma.

Kommentarer
Postat av: Linda

sommarregn är något av det bästa jag vet. inomhus när man hör det slå mot fönstret och utomhus när det doftar så härligt!

2011-06-13 @ 15:39:25
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...