Open minded



HEEEJ!
Sticker iväg till Stamford Brigde nu och jobbar som hostess under hemma matchen mellan zzz..blabla Finns nog ingen som är intresserad haha. Jag tycker inte det är askul där faktiskt.

För jag är inte sådär klämcheck-le-stort-mot-alla-jag-ser som man ''ska vara'' som hostess. Ehm ja e nog lite mer.. avslappnad, ler mot dem jag vill och skämtar med en lite manligare ton än den annars kvinliga jag äger. - Inte typ HIHIHIHI eller ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Utan mer: HAHAÖ eller ÅHHHHHHH. Make sence?
Nä.


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

härligt att vara väldigt bisexuell!! Och vad jag saknar london nu..

2011-01-09 @ 10:59:05
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Jag ääääälskar din blogg! Kommer inte ihåg när jag började följa den men det var längesen iallafall :) Jag älskar London, har velat bo där sen jag gick på mellanstadiet, men har fortfarande ett tag kvar på gymnasiet ;) haha nu tappade jag tråden lite. Anyways, jag älskar din blogg! Keep up the good work! Förresten kul att du jobbar där, jag är ett Chelseafan ;) Kram kram

2011-01-09 @ 16:51:09
Postat av: Linnea

Hej! Gillar också din blogg! Ska snart också flytta över till London med några kompisar o jobba. Undrar bara hur du fick det jobbet på Stamford Bridge.

Älskar engelsk fotboll (även om Chelsea inte är någon favorit; ManU är det som gäller).

Så det hade varit grymt kul att hitta något jobb med fotboll! :)

Ha det gött och fortsätt skriva!!

2011-01-16 @ 18:09:53


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...