Stop letting people drag you down for christ's sake



floooooooooooooowers from Julin.

Jag och Alok var uppe hela mother father natten och kollade film. 
Vilket resulterade i att jag vaknade upp när solen gått ner. Underbar dygnsrymt. 
Nu är jag ledig till torsdag :D Ser ni hur mycket sparetime jag har?... Lite för mycket EHE, för
man blir ju rätt bekväm lat. (som tur är, är huset alltid plurar-befolkat, så man är aldrig ensam)

Bara för att jesus gav mig så mycket tid att slösa så ska jag gå och signa upp på det nyöppnade stooora gymmet som ligger 5 minuter away. 46 pund i månaden blir det, men jag bara måste!

Kommentarer
Postat av: Linda

söt du är! Jag hittar mest jobben på filmcafé men ibland på statist.se. :)



Skönt med lite ledighet!

2011-01-16 @ 20:26:34
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Sandra

vart bor du?! :o och varför har jag bara lyckats hitta gym som går på över 80 pund i månaden?! goah :o

2011-01-17 @ 00:25:05
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...