We are going hard tonight




Jag sitter på mitt rum med musik dundrande rakt in i öronen. Bästa feelingen ever. Eller aanee, men nästan. Kom iallafall hem och möttes av den asiatiska tjejen som har flyttat in på övervåningen nu. Hon hade en liten present till mig från Kina och choklad som hon bjöd på. Hon är sådär omedvetet rolig, och jättesnäll! :)

Eh..men ska nog gå och köpa mer choklad nu. Man kan inte ge mig en liten bit godis och sen tro att jag överlever kvällen utan att börja klättra på väggarna. Hehe Be right back då som man säger.
ps. det regnar sådär jävla gött som det gör i london ibland.

Kommentarer
Postat av: sara

hej!

jag tycker att ditt liv låter helt jävla fantastiskt alltså! jag måste få prata mer med dig. har planer på london i sommar. kan vi prata nånstans? vill veta massa om ditt liv! om du inte tycker det känns jobbigt. är bara en rätt vanlig tjej som vill spread my wings lite nu efter studenten. så jävla trött på vardagslivet och sverige. jobbar på ica maxi och vet inte riktigt vem jag är än. hör gärna av dig. facebook kanske är lättast? jag vet inte hur du känner för att adda randompersoner! har mail annars. [email protected]

2011-01-11 @ 02:46:41
Postat av: Sara

Va inne på msn nån gång ikväll då ?:) Såg att du addat mig där så ja hehe där kan vi ju prata :)

2011-01-11 @ 14:56:17
Postat av: Ylva

Det regnade typ aldrig i London när jag bodde där. Men när det väl regnade så... då regnade det! Är lite mysigt. Men jag föredrar sol och Hyde Park, en fiiiiin kombo!

2011-01-11 @ 16:12:45
URL: http://ylvwes.blogspot.com
Postat av: Alexandra

haha känner igen godiskänslan, det är samma här ;D

2011-01-11 @ 16:26:59
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: annie

haha, men dom töntiga kläder är oftast de bästa av alla^^ haha...och åh choklad lät inte helt fel :)

2011-01-11 @ 18:28:55
URL: http://annieny.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...