Mina sånna där paindagar



Mina sånna där röda pain-dagar är på väg och jag känner att jag vill fylla på mitt marabouförråd.
Ikea kanske? Dem har väl det där!? Annars, skulle, jag, justnu, kunna, betala, massa, för, en, eller fem, svenska, chokladkakor!

JUST DET! Mitt hår börjar närma sig den färg jag suktar efter, även om det ser ganska gult ut på bilden. It's actually really not.

Jag ska iväg till nannyjobbet om en timma. 
Sen är jag ledig tis, ons, tors! Förstår ni då att det inte finns någon specifik helg för mig här. Speciellt inte när folket i huset jobbar lika konstigt. :) LÖVE IT.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Paris var fint, väldigt bohemiskt och det gillas :) det var intee lika stressigt som i t.ex. London. Lite jobbigt när fransmännen inte fattar engelska, men det gick ganska bra ändå ;)

2011-01-10 @ 13:34:47
URL: http://ylvwes.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Svensk choklad finns på Scandinavian kitchen:O Närmre än Ikea tror jag! Och nästan alla pratar svenska, och de har massa mer än vad jag såg IKEA ha!

2011-01-11 @ 04:55:00


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...