People are animals


Hysterisk God morgon! As in - det är hur jävla tidigt som helst här men hej ändå.

Ska iväg till gymmet senare när jag vaknar igen.. Dvs om jag får ner sadeln på cykeln, då den är uppe i mitt ass big time så att uttrycka. Om den inte vill förflytta sig lite sydligare så tränar jag nog hemma, har ju ändå all equipment för det i mitt hus.

Hoppas ni sover gott, ska hoppa ner i sängen igen.
Pussy!

På bussarna just nu: I wont play my music out loud And I wont eat smelly food"


Och i väntan på south west trains, sitter denna poster och poserar för oss! ^^


Kommentarer
Postat av: ITZI

hahah herregud va klockrent. Måste nog dock säga samma som den som skrev kommentaren

2011-02-05 @ 10:32:08
URL: http://itzi.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...