Guess eventet


Jag & Emmy anlände vid 5 till Guess eventet, där Charlotte tog emot oss och vi blev bjudna på goodiebag & champange.


Jag & Charlotte som jobbar med PR för Guess.





Dem ville att vi, som alla andra, skulle ta på oss GUESS'smycken och bli fotade. Både jag och Emmy hatar att bli fotade på det sättet så vi sa neeeeheheej, men jag blev senare tvingad att göra det ändå. Hur det fotot blev kan vi ju lämna osagt haha. För_jävligt, ja.

När
jag fick inbjudan så uppfattade jag det som att alla skulle få en goodiebag, men så var det inte. Ber om ursäkt för det.. :S Det var visst en tävling där man kunde vinna en. Kände mig lagom dum när jag fattade det ehe.

Nogtjötat?? Jag tänkte lotta ut en grej som låg i min goodiebag
Ett halsband, (från Guess då obviously) ^^ Det kommer upp senare.. Kyss!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

HAHA ja jag blev väldigt besviken när de gällde goodibagen kan ja ju säga :P haha

2011-02-18 @ 22:08:27
URL: http://emmeliese.blogg.se/
Postat av: Anonym

- fina bilder!

2011-02-19 @ 20:24:16
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...