KRICKET MATCH OCH NYA ÄVENTYR.. typ


Jag och Aloks vännor åkte med på Aloks Kricket match i norra London idag. 6 timmar tog den jäklamatchen haha. Men vi roade oss med att spela fotboll, babbla & äta så det gick bra ändå.

Blev nog lite för bekväm dock då jag lyckades smälla av en fis när vi alla satt under tystnad.
Härligt när man är ute på äventyr med nya killkompisar, man känner sig sådär extra kvinlig.... TILLS man skiter på sig, haha.

Sitter och lyssnar på han där Byz igen efter några år. Minns att jag satt och skrev till honom på Efterfesten och fick svar flera gånger om. Hade förhoppningar om att jag skulle bli hans, tills jag fick reda på att alla mina kompisar också fått svar (flera gånger om) haha.
Amen vad trodde jag liksom?

Kommentarer
Postat av: Mamma

E det roligt att se en kricket match? =)

2011-05-01 @ 19:20:24


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...