Fråga/svar

Hejsan!
Jag undrar om du saknar Sverige jättemycket så du tänker på att flytta hit nån gång i framtiden igen?

Heej! :)
Nää! Jag saknar min familj till tusen, lika mycket som jag saknar mina nära vänner! 
Dem bor ju i och för sig i Sverige så man kanske kan säga att jag saknar Sverige till viss del ^^ Men inte så att jag funderar på att flytta tillbaka i framtiden.

Så känner jag just nu iallafall :D
Bilder fr Brighton:

Innan vi åkte upp i en helt crazy uppochnedvänd åkattraktion. Trodde jag skulle skita på mig här. Emmy också.... ?

Jo, jag antar det. ;)

Kommentarer
Postat av: Lovie

fina bilder! söt trees:)

2011-04-25 @ 23:47:41
Postat av: sanna

sen undrar jag också att eftersom du har skrivit att du hade en resväska med dig när du flyttade till London, var bodde du när du kom och hur hittade du jobb/boende?



Är väldigt intresserad av att flytta till London själv om några år :)

2011-04-29 @ 23:17:13
URL: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av: rydbergaaan, felicia,..

vad vuxen du ser ut på första bilden! hah

2011-05-01 @ 11:57:46


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...