Time is something else


Ett barndomsminne:

Jag stod ofta inne på våran toalett och lekte med mammas deodoranter. Jag döpte dem till rååsis, blåis, gulis beroende på deras färg. Sen hade jag parfymflaskorna som fick finare namn, alltid Melina. Melina 1, 2 och 3. Jag kunde stå där i timmar! Dem liksom bodde där i hyllan! "Mamma, kasta inte nån av dem för jag leker med dom okej?!! (panik) Kanske därför dem blev så många. För när jag tänker tillbaka på det nu, vem fan har över 10 deo's på samma gång, om allt står rätt till?? ^^

Ne, nu ska jag nog göra nåt annat, (eller inte) men jag avrundar här tror jag!!!!!!!

Aa men nångång när det nu var.


Kommentarer
Postat av: Linda

vad gulligt!!

2010-09-21 @ 11:51:07
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: kajsa

haha,charmigt!

barn är så galet roliga. antar att jag också var det en gång i tiden^^ ;p

2010-09-21 @ 20:49:20
URL: http://kaays.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...