Im in love with life


16 timmars konstant arbete på bröllopet igår! Men shit vad kul det var, och sådär tappa.hakan.fint. Det var en persika-kvinna och en sydafrikans-man som gifte sig. Vi fixade exakt allt. Från noll. Och snabbt skulle det gå.

Jag och en indier står brevid varandra och fixar ihop en av alla 1000 rosetter.
Indier: Trees, are you not breathing?
- .... no!
Det är väl ungefär skalan på hur stressigt det var utan att förklara. ;)

Roomie och jag innan vi gjort oss själva klara.

Efter typ 10 timmars arbete stod jag och skrattade konstant för mig själv i baren. Jobbade med mestadels indier - sjukt ironiska killar, så det var väl därför. 

Kvällens Konstatering:
Trött+stressad=idiotSom när man häller ut coca colan i kylen, eller springer runt och lägger duk på duk där det redan ligger dukar. Eller när man börjar slänga ner vinglasen i sopsäcken, på nån slags automatik. ELLER när någon frågar efter en dricka, så tar man fram den och börjar dricka den själv. ^^


Efter typ hela dagen & natten fick vi äntligen ÄTA. Det var massa arabisk mat(dregggel) så jag smällde i mig tills det kom upp igen om man måste vara öppen av sig. Vad kan jag mer säga.. Jag snodde tillåtet med mig godis hem och jag började lipa när folk höll tal. Fick liksom börja titta åt ett annat håll eller ni vet "kolla in naglarna" haha.

NE, men vi säger så då. Hejdå fina ni! :*


Kommentarer
Postat av: Isabel

WOOOOOOOW! Vad fint det blev!!! Bra jobbet tjejen! :) ;)

2010-09-14 @ 12:45:34
URL: http://vivalavida.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad kul med lite fler bilder :D spännande att se hur life in london is, är själv sugen på det hehh :)

ser ut att ha varit ett väldigt fint bröllop!

2010-09-14 @ 14:11:09
Postat av: amelia

fin kamera du har där ! vilket märke/modell ?

2010-09-14 @ 14:32:11
Postat av: Malin

Ser ut som att det var jätte fint ja! :D

2010-09-14 @ 15:42:36
URL: http://malinnyman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Låter ändå som ett ganska kul jobb. Bröllop är mysiga, speciellt under talen. Jag brukar också gråta, eller nästan i alla fall! Hoppas allt är toppen med dig! :)

2010-09-14 @ 22:17:00
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha det låter som om ni haft en underbar och stressig kväll!;)

Jag vet vad du menar, när man har stressat runt i 10 timmar är man så färdig i huvudet att man skrattar åt allt och inget:p

2010-09-15 @ 00:16:31
URL: http://mistermartina.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...