we gotta move on


I helgen var jag hos nancy, simon & yoyo. (gamla aupairfamilj) Jag och yoyo åt frukt och tittade på Hitta Nemo. Man kan ju diskutera om det är så ja vill spendera mina lördagskvällar men jag gör tydligen allt för den familjen. Jag sov över där och sa till yoyo att han skulle väcka mig på morgonen efter.

The day after vaknar jag 07.45 av att han skriker med en mer manlig röst än min egen, jättehögt: TEEA!!!! TEEEAA! Haha. Så det var bara för mig att paya för mina generösa ord. Sen gick med hela familjen till le coffee shop på förmiddagen. Mysigt. Dit kom också Emma!! (nancy's friend) Åh vad jag saknat henne. Hon fick tårariögonen när vi kramades. Fint fint. :)

Ser inte riktigt ut såhär, vet inte vad som hände!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

åh, fint fint må jag säga :) Låter som att allt känns bättre med den familjen nu :) Skööönt!



Kul att du ska stanna där och plugga! Tror det kan bli riktigt kul. och bra för mig.. du lär ju stanna några år framöver då så har jag någon att hälsa på i london ;)



Sv: Allt gick bra igår.. inte så mycket hände.. jag bara fotades och fick ett möte inbokat med kirurgen i oktober när han är i malmö! pusspuss

2010-09-22 @ 11:29:26
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...