no comunication



Jag har sövit borta i 3 dagar, hemma hos Nancy & Emma, mina föredetta familjer jag jobbade hos förra året. Dem är lövely. Jag & Simon, pappan i familjen satt uppe inatt med vin & prat. Himla treeevligt. Han är som en pappa. Viförstår alltid varandra utanattsäga ett ljud. En vän jag inte kommer släppa taget om även om han är fyrtiotvå.

Idag var jag, nancy & simon hemma hos Emma + familj och åt lunch. Också en familj som jag aldrig kommer släppa taget om, ehe. Det känns så hemma att om jag träffar någon, så kommer det vara dit jag tar "hem" dem. ^^


Igår hände något. Jag hade suttit med my legs crossed på bussen och när jag gick av, on my way to Emmas hus fick jag skitont i ena benet och kunde inte gå. Det gick över snabbt men har fortfarande ont. Jag trodde först det var min höft som hoppade ur led och tillbaka, men jag tror nu att det är en nerv som kommit i kläm. Eller så kom nerven i kläm när benet hoppade tillbaka. Det gör ont iallafall och strålar ner i benet/foten.
 
Emma körde mig hem nyss och köpte en zebramönstrad värme-grej till mig att lägga på. Dont know alltså men,. får väl se. Fina vänner har jag iallafall!!

Sorry för ett otroligt tråkigt inlägg. ^^


Kommentarer
Postat av: Linda

vad härligt att du är omgiven av såna fina personer!

2010-10-16 @ 22:55:18
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Vad kul att du trivs så bra hos de där två familjerna :)



Sv: Jag längtar också tills då jag inrett fint och kan visa lägenheten :D Asså det är ju bara en liten etta, men kul ändå :)



Haha det är väl 6 säsinger om jag inte mins fel?! Du får väl spana vidare! Assså jag kommer ärligt talat inte ihåg! Tycker du ska titta i vilket fall!!! ;p



Så du tycker jag ser yngre ut än 27?? haha, det var väl snällt sagt.. nu börjar man komma upp i den åldern då man blir glad av att höra det.. När man var 18,19 blev man ju förbannad när folk inte tyckte man såg äldre och mognare ut än vad man va ;)

Tack så mycket!



Ska lyssna efter din knackning ;)



KRAM

2010-10-18 @ 22:40:09
URL: http://lalizita.blogg.se/


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...