Shane did her again


Good evening! Jag skickade iväg 3 spotify invites i fredags till Rebecka, Yasmin och Sandra! Ni som inte fick någon kan vänta till nästa vecka för då ger jag ut 3 till :)

Var i Hammersmith med Kajsa i lördags.
Av mina erfarenheter av shopping med henne så går det till såhär: 

- Vi strosar runt och kollar utan att röra i någon slags zombie_gång.
- Äter för att få energi.
- Röker för att få energi.
- Somnar ståendes brevid nåt klädesplagg.
- Asgarvar åt allt.
- Säger hejdå och hoppar på bussen hem, tomhänta. ^

Så ska man ut och shoppa är det definitivt kajsa man ska ringa!!!


Lijah & jag första helgen som Kajsa kom till London. Vi ser ju typ likadana ut, så kanske inte så konstigt after all, att männen i kioskarna runtom vårt område inte ser skillnad på oss ^^ Vi ser inte skillnad på dem heller så det går jämt ut. Tror dem är trillingar eller något.. Samma person står nämligen i kassan på varenda kiosk, hah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :D

2010-10-04 @ 08:39:43
URL: http://ilovefood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tack tack för inviten!! Det gjorde min dag :D

2010-10-04 @ 18:28:30
Postat av: LaLizita

Haha ja ni var ju fan lika :)



Förresten. Jag kom att tänka på serien The L Word när jag såg din rubrik. Har du sett den??



Jag har sett varje avsnitt av de 6 säsongerna. Det är en serie jag tror du skulle älska! ;p



kram

2010-10-04 @ 20:07:28
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Linda

likt må jag säga! haha

2010-10-05 @ 23:12:32
URL: http://rosettflickan.blogspot.com


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...