i wish we woke up in sydney tomorrow



Min roomie & jag ska flytta isär snart. Jag är inte helt säker på vart jag ska dra än, men jag blir någonstans i VÄST. Jag vill bara bo närmare stan för just nu tar det 1 timme give or take, in till city och det är för mycket. Jag vill bo kvar i väst eftersom jag kan området och har alla jobb OCH alla jag känner här! :) FÖRUTOM EMMY DÅ. Men henne ska jag ta ett snack med på lördag när hon kommer hit. ^^ Men ja, flytt blir det efter jul och mitt 2veckors besök i Sverige!
  

Emmy-Nelly-&-jag-reunion i covent garden.. En komisk mix av personligheter ^^ LOOOVE till er.

Har inte uttryckt mig hur det var att träffa Nelly igen... Men vi var inne i affärer och som vanligt var jag Nellys klädhängare. Hon är ju snäll dock som frågar först men väntar inte på något svar utan bara langar över skiten till mig haha. Samma i Monaco när vi gick och storhandlade till nanny-familjerna. Nelly är deras betjänt och jag var Nellys. Himla bra!!!! NEeedå hon är världens snällaste :))) ..& jag också om det inte gick fram ehe. ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 längtar till de där 2 veckorna!!



(Det om dig och Nelly :o) hahahaa)

2010-11-24 @ 20:26:10
Postat av: s

nörd.

2010-11-24 @ 20:51:50
Postat av: Trees

jag veeeeeet?:)

2010-11-24 @ 21:02:44
URL: http://mangofisk.se
Postat av: sabbe

vet duuu??! jag med. puss

2010-11-25 @ 15:18:20


Namn:
Lat?
Blogg:

Öppna dig:

Trackback


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...